Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi & Grill Restaurant Izumi. Meer weten? Ontdek meer
Viv
10 jun 2026 om 23:27
Heerlijk vers
Miranda
20 mei 2026 om 7:28
Goed weer hoor. Vaste klant hier inmiddels.
Miranda
15 mei 2026 om 9:09
Snel bezorgd, goede kwaliteit. Echt lekker!
Annelies
27 mrt 2026 om 21:03
Heerlijk eten
Ivan
18 feb 2026 om 23:53
Lekker, vers, voldoende
Karin
7 feb 2026 om 8:57
Heerlijk eten en volgens afspraak
Ilana
28 jan 2026 om 19:33
Vers en snel
Viv
31 dec 2025 om 19:18
keurig verpakt, heerlijke sushi... we hadden wel het idee dat er bij de hot & Spicy een rood zacht filet American idee niet vers was , smaakte niet goed, zuur. bedankt maar weer.
N
20 sep 2025 om 22:05
Altijd vers en altijd lekker
Алина
15 sep 2025 om 16:41
These are the most delicious sushi I’ve ever tried. Everything is just incredibly tasty and filling, and the ingredients are always fresh, which is very pleasing. I’m a frequent customer and I recommend everyone try the sushi here!
Laura
11 sep 2025 om 21:27
De sushi is heerlijk en vers dat proef je ook echt.
Vernooij
17 aug 2025 om 21:11
de sushi is echt héérlijk, deze keer afhalen gedaan om tijdwinst te hebben, helaas sprong het over van 15 min naar 45 minuten. bezorging duurt nog veel langer. keurig verpakt, lekker gegeten.